www.flickr.com
items in Hanevang More in Hanevang pool

mandag den 19. marts 2012

“Følgende forslag er indkommet efter fristen for indlevering af forslag. Bestyrelsen har besluttet, at forslaget alligevel tages med på generalforsamlingen. Hvis generalforsamlingen grundet den for sene indlevering erklærer forslaget ugyldigt, så bringes forslaget ikke til afstemning. Erklæres forslaget gyldigt bringes det til afstemning på normal vis jf. vedtægterne.”


Forslag til bestyrelsen.
Jeg foreslår, at vi i Hanevang anskaffer en stationær grill til opstilling i bålhuset på legepladsen.
Jeg forestiller mig en model som dem, der er opstillet på Statsskovens naturlegepladser, fx på Røverknolden/ Vedstedskovhus ved Rebild.
Grillen måler  70x40 cm, er justerbar med et håndsving, og altså stationær, lavet i støbejern, meget stabil og nærmest uopslidelig.
Brænde/kul placerer man på jorden direkte under risten.
Grillen skal enten nedstøbes i beton eller fæstnes på nogle fliser.
Jeg synes det ville være et stort aktiv for alle grundejere, og er sikker på den ville blive flittigt brugt hele året til hyggelige grillaftener og børnefødselsdage fx.
Jeg har kontaktet statsskovdistriktet og fået de relevante oplysninger.
Grillen er produceret af  ASM Østervang i Astrup.
Prisen er kr. 3600 + moms, altså i alt 4500kr.
Jeg håber I vil bifalde forslaget, så grillen kan stå klar her til foråret.
Med venlig hilsen
Lisbet Thordal
Præstegårdsheden 30 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar